marți, 24 ianuarie 2012

Supermarketurile nu mai pot ignora comerţul online: Metro începe să vândă electrocasnice şi produse IT pe net


Supermarketurile nu mai pot ignora comerţul online: Metro începe să vândă electrocasnice şi produse IT pe net
Foto: Shutterstock
Cel mai mare jucător din comerţul autohton, germanii de la Metro Cash & Carry, cu vânzări de circa 1,25 miliarde de euro în 2010, au lansat o platformă de comerţ online pe site-ul companiei, prin intermediul căreia pot fi comandate peste 4.500 de articole de birotică, papetărie, electronice, electrocasnice, IT, curăţenie şi protocol.
Metro deţine o reţea naţională formată din 32 de magazine, iar prin platforma online reprezentanţii companiei afirmă că onorează în maxim 24 de ore oriunde în România.
Reprezentanţii companiei afirmă că preţurile vor fi similare cu cele din cadrul magazinelor Metro România. Metro Office Direct, cum este denumit proiectul online, se adresează clienţilor "profesionişti", adică revânzătorilor persoane juridice.
Comerţul online din România a înregistrat anul trecut o creştere de 24%, până la 159 de milioane de euro, şi are potenţial de a ajunge la un miliard de euro în următorii ani.





sursa:zf.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu