marți, 24 ianuarie 2012

Mihai Bendeac îşi caută iubită? "Am mai multe defecte şi ciudăţenii decât e uman suportabil. O fată trebuie să-şi dorească o relaţie cu mine numai dacă e masochistă"


Mihai Bendeac a dezvăluit una din calităţile pe care trebuie să le aibă o femeie care vrea să stea într-o relaţie cu el, şi anume să fie puţin masochistă. Actorul dă vina pe defectele şi ciudăţeniile pe care le are şi care au trecut de limita suportabilului.

bendeac
De vreo câţiva ani, am luat-o pe drumul sincerităţii abrupte. Am considerat întotdeauna idiot bărbatul care promite unei femei că se va simţi bine cu el în pat. Nu există aşa ceva. Sexul e 95% energie. Iar energia e ceva mult prea relativ ca să constituie baza unor promisiuni. Altminteri, am ţinut mereu să anunţ fetele pe care le-am cunoscut de pe la 25 de ani până acum, la aproape 29, că am mai multe defecte şi ciudăţenii decât e uman suportabil şi că trebuie să-şi dorească o relaţie cu mine numai dacă e o fire cel puţin masochistă", a spus Mihai Bendeac conform Ring.














sursa:cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu