joi, 26 ianuarie 2012

21 fraze haioase pentru statusul de pe Facebook


Ce ne-am face fara Facebook? Probabil, viata ar fi mai usoara si am gasi rapid alte preocupari, insa ce alt loc ne mai permite sa stam in legatura cu prietenii vechi si noi, fara sa facem nici cel mai mic efort? Daca esti un fan Facebook si te afli in pana de statusuri, afla 20 de idei care iti vor aduce un plus de popularitate.

1. Este ok sa fii urat, dar tu cu siguranta, exagerezi.
2. Stiai ca nu poti spune hmmm, daca te strangi de nas?
3. Stii cum sa slabesti rapid? Iti misti capul spre stanga, apoi spre dreapta, dar de fiecare data cand cineva iti ofera mancare. Vei vedea ca functioneaza.
4. Facebook este singurul loc in care nimeni nu rada de tine daca vorbesti cu un perete.
5. Aceea este fosta ta prietena? Nu este cea mai mare greseala a vietii mele.
6. Am cumparat o punga intreaga de chipsuri si acasa m-am trezit cu jumatate de punga de aer.
7. Casa mea e curata. Facebook a cazut.
8. Facebook e ca o inchisoare. Stai degeaba, pierzi timp, scrii pe pereti si afli povesti ale unor oameni pe care nu-i cunosti.
9. Sa nu iei niciodata un sedativ si un laxativ in acelasi timp. Nu sunt o combinatie buna.
10. De ce oamenii cu respiratie urat mirositoare insista sa-mi spuna secrete?
11. Pierderea timpului ucide oportunitati.
12. De cate ori spun "de ce eu, Doamne?", imi amintesc de Morgan Freeman care spunea "ce alta sugestie ai?".
13. Parola sau username incorect. Ce ar fi sa-mi spui care dintre este este incorecta?
14. Daca istoria se repeta, vreau sa fiu dinozaur.
15. Ca sa ne lamurim. Nu sufar de nebunie. Imi face placere.
16. Draga X, ar trebui sa fii arestat pentru ca omori conversatia.
17. De cate ori suna cineva la usa, de ce toti cainii presupun ca-i cauta pe ei?
18. De ce este un ziar de zece ori mai interesant cand este citit de cineva care sta de partea celalata a mesei?
19. Cei mai buni prieteni asculta ceea ce tu nu spui.
20. Daca tu ai spune tot ce gandesti, ai cam ramane fara cuvinte.
21. Zambeste! Este al doilea cel mai bun lucru pe care-l poti face cu buzele tale.



sursa:askmen.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu