joi, 12 ianuarie 2012

Stefan Stan: "Am 34 de ani si stau cu mama. Sunt mandru de asta"


Stefan Stan a marturisit la videochatul perfecte.ro ca are o relatie speciala cu mama lui. La 34 de ani inca locuieste cu ea, insa nu pentru mult timp. In curand se va muta singur pentru a se concentra mai mult asupra carierei.
Embed: 
"Stau inca cu mama si am 34 de ani. Mama pentru mine e prieten, frate, sora , tot ce poti sa iti imaginezi vreodata! Am stat foarte mult plecat de langa mama si am fost singur. Oricum ma intretin acasa si o intretin si pe mama. O viata intreaga a avut grija de mine si nu mi-a lipsit absolut nimic. Ce sa fac, sa ii zic “Muta-te la pensiune?!” sau “Ia-ti o garsoniera si pleaca de aici ca vreau sa fiu eu singur?!” Nu, sunt foarte mandru ca stau cu ea", a spus Stefan Stan la videochatul perfecte.ro.


sursa:perfecte.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu