vineri, 20 ianuarie 2012

Care sunt companiile cu cea mai proastă reputaţie


Facebook a pierdut încrederea utilizatorilor deorece neglijează informaţiile personale.

Facebook a pierdut încrederea utilizatorilor deorece neglijează informaţiile personale.




Încrederea consumatorilor se câştigă destul de greu, dar poate fi pierdută foarte uşor. Cel mai bine o ştiu companiile care au ajuns să aibă o reputaţie proastă.
Potrivit unui top realizat de “Business Insider”, companiile cu cea mai proastă reputaţie sunt: 
1.    Facebook
În ciuda faptului că Facebook are peste 800 de milioane de utilizatori, există multe persoane care sunt nemulţumite de serviciile acestei companii. Cele mai multe plângeri vin pe tema păstrării confidenţialităţii datelor personale. Facebook are cel mai mic grad de satisfacţie a clienţilor din America. Site-ul a iritat în mod repetat utilizatori, prin neglijarea informaţiilor cu caracter personal.
2.    American Airlines
Compania mamă a American Airlines a intrat în faliment în noiembrie 2011. În urma acestui eveniment, practic, acţiunile fiecărui membru al companiei s-au devalorizat. Compania aeriană a fost desemnată, recent, cea mai proastă companie din punctul de vedere al serviciilor. Compania este renumită pentru anularea multor zboruri.
3.    AT&T
Cea mai mare companie de telecomunicaţii din Statele Unite, AT&T, a obţinut recent cel mai mic scor dat de JP Power pentru performanţa internetului wireless pentru clienţi. AT&T a fost marcată de probleme cu reţeaua sa 3G, care în prezent sunt în mare parte în  urmă cu tehnologia. Compania AT&T a fost atacată atât de guvern cât şi de presă pentru ceea ce mulţi au văzut  ca o încercare de a institui un monopol, prin preluare T-Mobile. Consumatori s-au temut că noua companie va avea o influenţă puternică asupra preţurilor.

4.    Nokia
Cota de piaţă a smartphone-urilor Nokia a scăzut de la un trimestru la altul, astfel acţionarii au avut de suferit. Cel mai probabil Nokia îşi va pierde poziţia de lider în acest domeniu. Şi încrederea consumatorilor a fost foarte mult afectată. Potrivit Interbrand, brandul de Nokia a scăzut cu 15% în ultimul an.
5.    Goldman Sachs 
Reputaţia proastă a Goldman Sachs a fost cimentată în momentul în care guvernul i-a dat în judecată pentru fraudă în 2010.
Compania a vrut să se înţeleagă cu guvernul pentru 550 milioane dolari, dar acest lucru a fost privit ca o jignire, deorece banca este foarte bogată. Aşadar, acuzaţiile de fraudă nu s-au oprit - ele de fapt, au accelerat.



sursa:adevarul.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu