miercuri, 18 ianuarie 2012

Primul magazin Burberry se deschide la primăvară, pe 1 martie


Clubul brandurilor de lux mai câștigă un membru – românii vor putea cumpăra faimoasele haine în carouri şi din Bucureşti. Primul Burberry din țară se deschide în martie, în regim de franciză.
Despre venirea Burberry se vorbește în industria de lux românească de mai bine de un an. Ultima știre dădea ca sigură inaugurarea primului magazin al brandului britanic, cotat pe bursa de la Londra, chiar luna trecută. Ei bine, nu! Casa de modă Burberry va intra în România via Global Eye Investments, o companie care investește „capital prietenos“ în diverse domenii (energie, retail, servicii, telecomunicații etc.), dar în primăvara lui 2012. 





După un an de negocieri cu Global Eye, în planul de expansiune al Burberry – corporația cu afaceri de 10 miliarde de euro, care și-a construit brandul în carouri și culori de roșu, negru, crem sau alb – figurează și România. Și nu numai.

”Vorbim de o tranzacție regională – s-a semnat pentru trei țări, cu opțiunea de prelungire pentru alte țări”, dezvăluie o sursă apropiată discuțiilor. Concret, în afară de România, Global Eye duce Burberry și în Bulgaria și Cipru.

Primul Burberry (440 mp) din țară va fi inaugurat în 1 martie, în urma unei investiții de 1,5 milioane de euro, fără stocul de marfă. Magazinul va fi deschis pe strada Luterană – mai exact în cadrul complexului Radisson SAS, unde Global Eye va mai dezvolta alte două proiecte – un showroom Techno Gym (compania e distribuitorul producătorului de echipament premium de fitness în țară) și un multibrand cu accesorii și încălțăminte de lux. ”Practic toată strada, pe partea cu magazinul, e contractată de ei (Global Eye – n.red.)”, subliniază aceeași sursă.

Pentru Global Eye, retailul de modă nu este chiar o necunoscută: în portofoliul fondului de investiții e, din mai 2011, și magazinul Sport Couture (1000 mp), un multibrand cu colecții de tip „diffusion” (de linia a doua) ale marilor branduri de lux, dar și linii premium de la Nike, Adidas și Puma. E o investiție de 750.000 de euro, fără stoc de marfă, ”care are potențial să ajungă la vânzări anuale de 2-2,5 milioane de euro”, declarau la inaugurare reprezentanții Global Eye. Compania operează și cele două monobranduri Adidas din țară.


sursa:capital.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu