J.D. Power a facut un studiu al fidelitatii clientior fata de marca, iar surpriza cea mare este ca producatorii coreeni sunt pe primul loc. Mercedes de-abia a intrat in top 10, iar Volkswagen este la jumatate.
Americanii fac, la sfarsitul fiecarui an, tot felul de topuri, in diverse industrii. Poate cel mai important in domeniul auto este cel al fidelitatii fata de marca.
Hyundai este producatorul care si-a multumit cel mai bine clientii. 64% dintre posesorii de modele coreene s-au intors la dealer dupa un timp sa-si schimbe masina tot cu un Hyundai. O crestere de 4% in ultimul an fata de 60% cat avea in 2010.
Pe locul al doilea este Ford, cu 60%. Primii japonezi in top sunt cei de la Honda, pe locul al treilea in clasamentul general, tot cu 60%.
Nemtii au luat locurile 4 (BMW, 59%), 8 (Mercedes, 57%), 13 (Mini, 49%), 18 (Volkswagen, 47%), 22 (Audi, 45%) si 23 (Porsche, 42%).
Cel mai prost stau Dodge, Suzuki si SAAB, ultimele din top, cu 21%, 20% si, respectiv, 7 %.
Media fidelitatii fata de brand a crescut cu un procent, la 49%. Din cele 33 de marci, 19 au crescut in acest clasament.
Studiul a fost realizat pe 117.000 de cumparatori noi si societati de leasing. 73.700 dintre ei si-au inlocuit msinile pe care le cumparasera noi in trecut.
sursa:incont.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu